16. joulukuuta 2015

tapahtumaa

Heissan taas!

Äitini on taas ollut laiska, tai sitten olemme veljeni kanssa pitäneet hänet kiireisenä.
Olen täyttänyt jo 5 vuotta ja odotan kovasti että täyttäisin 6vuotta, silloin olen eskarissa, eskarit ovat isoja, minä olen vielä pieni.

Kerron näistä asioistani nyt vähän hassussa järjestyksessä, sillä en jaksa (äitini ei jaksa) laittaa kuvia aikajärjestykseen.

Kävin parturissa viime viikolla äitini kanssa, minulta lähti hiuksia kauheasti, oli kamala kasa hiuksia. Olin pelosta kankeena koko sen ajan.
Äidin sanoin: Pelkäsi koko ajan, purusti rystyset valkoisina penkkiä, joutu välilä kysyy "huhuu" ku näytti että pökertyy siihen paikkaan. Tuppi suuna istui, mitään ei puolen tunnin aikana puhunut, vienon hymyn sain välillä, pelokkaan hymyn. Hiuksia lähti kamalan paljon, vaikka näyttää kuin ei olisi leikattu lainkaan, ohensi paljon, nyt on hiuksilla varaa kasvaa pituutta.



Leivoimme joulupipareita äidin ja veikan kanssa, eniten tykkäsin tehdä pikkumyy muotilla, mutta käytin kyllä kaikkia muotteja, koska minusta oli kiva että edes olisi yksi jokaista, äiti ei antanut minun ottaa hämähäkkiä.

Minulla oli 5-vuotis synttärit. Kavereitani on viisi paikalla ja synttäreilleni tuli myös taikuri, se teki kivoja temppuja, sain narun siltä. Teki jonkun tempun naruilla.


Tässä esittelen enon tuomaa paitaa - paita on kyllä veljen, mutta saan sen sitten kun kasvaa :D nyt se on minule sopiva.


Synttärilahjoja


Minulle laaulettiin paljon onnea vaan




Tein äidin kanssa haamupipareita,
vein niitä myös syntymäpäivänäni tarhaan =) 

Sellaista nyt tässä lähikuukausina tapahtunut...

Ainiin yksi juttu on vielä...

Olen oppinut kirjoittamaan oman nimeni =)

Terv. Peikkopoika ja äiti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti